1. Wanneer en hoe wordt mijn bestelling geleverd?

1. Wanneer en hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen worden behandeld in volgorde van binnenkomst en zo lang de voorraad strekt. De bestelling (bij betaling via creditcard/bancontact/maestro/Mr Cash) word bij voldoende voorraad binnen de 7 tot 10 dagen na ontvangst van de bestelling op het door jouw aangeduide afleveradres aangeboden door de post.

Bij betaling via bankoverschrijving wordt jouw bestelling binnen de 7 tot 10 dagen na ontvangst van de volledige betaling (incl. verzendkost), op het door jouw aangeduide afleveradres aangeboden door de post

Opgelet: in drukke periodes kan de levering iets langer duren. Hiervoor vragen wij je om begrip. Bestel 
daarom steeds tijdig.

Wens je steeds vlug over de bestelling te beschikken, maak dan bij voorkeur gebruik van de online betalingsmethoden.

Als de Klant geen adreswijziging stuurt, wordt hij/zij geacht te wonen op het laatste bij ons bekende adres.

2. Kan ik bestellen, maar laten leveren op een ander adres?

Ja, dat kan. Wij leveren op elk gewenst adres binnen België. Vermeld wel zeer duidelijk het adres voor levering en het adres voor facturatie.

3. Kan er ook buiten België geleverd worden?

Ja, dit is mogelijk, maar hou er rekening mee dat de verzendkosten worden aangepast aan het geldende tarief voor de betrokken bestemming.

4. Kan ik ook zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Dit is tot nu toe niet mogelijk.

5. Mijn bestelling is niet geleverd.

Indien je bestelling niet geleverd wordt binnen de voorziene termijn, neem dan contact op met Bond zonder Naam, St Jacobsmarkt 39, 2000 Antwerpen. Hou steeds je bestelnummer bij de hand. Dit nummer vind je terug op de bevestiging die je per mail hebt ontvangen.

6. Wat als mijn product gebreken vertoont?

Als je bestelling gebreken vertoont, dan kan je ons contacteren op het nummer 03 201 22 10. Een vervangend product wordt je dan zo snel mogelijk bezorgd.

NOG PROBLEMEN?

Mail naar winkel@bzn.be