Hoe bestellen?

1. Hoe en waar kan ik BZN producten aankopen?

Je kunt de producten op 6 manieren aankopen:

  • via onze BZN webshop
  • Via een BZN Huiswinkel in je buurt
  • Via de post d.m.v. de bestelkaart van de nieuwsbrief
  • Via mail op winkel@bzn.be
  • Telefonisch via het nummer 03 201 22 10
  • Op het BZN hoofdkantoor, Sint Jacobsmarkt 39 te 2000 Antwerpen. Openingsuren: van maandag tot vrijdag 09:00 tot 12:30 en 13:30 tot 17:00.

2. Hoe bestel ik via de BZN website?

Je kan via internet 24 uur per dag 7 dagen per week, bestellen. Eerst selecteer je de producten die je wil aankopen. Dit kan via de productrubrieken of de zoekfunctie. Of je kan je laten inspireren door de sfeerfoto’s onderaan. Door het winkelmandje te selecteren, kan je zien welke producten je reeds hebt gekozen.  Vervolgens kan je afrekenen door te klikken op je ‘winkelmand’ of je kan verder winkelen.  
Zodra je wil afrekenen, moet je je aanmelden:

Nog geen account
Vul je emailadres in en volg dan de instructies -> 'Je hebt nog geen account bij ons. Gelieve je gegevens in te voeren'.

Heb je toch een account maar was je dit vergeten, dan krijg je volgend bericht -> 'Er bestaat reeds een account met dit e-mailadres. Gelieve rechts in te loggen of je wachtwoord aan te vragen', volg dan verder de instructies.

Heb je account
Meld je aan met je emailadres en wachtwoord

Vul of wijzig volgende gegevens: :

  • Mijn gegevens
  • Facturatie adres
  • Leveringsadres

Kies de betaalmethode.
Klik op ‘Bestelling bevestiging’ - door te bevestigen ga je akkoord met onze algemene voorwaarden.
Je bestelling is nu afgerond.

Paswoord vergeten? 
Indien je je paswoord bent vergeten, klik op ‘wachtwoord vergeten’, vul je mailadres in en volg de instructies.

Staus van je bestelling
Je kan de status van je bestelling opvolgen door rechts bovenaan te klikken op ‘login’, klik op ‘mijn bestellingen’, hier krijg je een overzicht van je bestellingen te zien.


3. Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?

Heb je vragen of zijn er onduidelijkheden bij je bestelling? Je kan ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Telefonisch kan je dit tijdens de openingsuren van de winkel op het nummer  03 201 22 10, mailen doe je naar winkel@bzn.be  en we beantwoorden zo snel mogelijk.

4. Hoe weet ik dat mijn bestelling succesvol is geplaatst?

Je ontvangt een bericht via de website 'Je bestelling is succesvol geplaatst…'.
Nadat je je bestelling hebt afgerond, krijg je altijd een bevestiging per e-mail toegestuurd, met daarin je bestelnummer. Vermeld dit nummer tevens wanneer je contact opneemt met onze klantenservice (winkel) zodat je bestelling snel nagezocht kan worden.

5. Wat als een product niet in voorraad is?

Zodra je op het product klikt in de webshop, kan je zien of het product beschikbaar is of niet. De meeste van onze producten hebben we in voorraad en kunnen we onmiddellijk naar je verzenden. Is onze voorraad tijdelijk uitgeput dan wordt je, indien je je keuze hiervoor hebt gemaakt, per e-mail op de hoogte gebracht als het product weer in voorraad is. Hou dan rekening met een langere levertijd.  

Soms is een artikel - bijvoorbeeld door grote belangstelling - tijdelijk niet leverbaar. Bond zonder Naam zal dan proberen deze artikelen zo snel mogelijk voor je te verkrijgen, de levertijd kan in deze gevallen echter iets langer zijn. Als het niet lukt om een artikel te leveren dan krijgt je hiervan bericht.

6. Verzendkosten

Naast het aankoopbedrag vermeld op de bevestigingspagina, dien je ook nog rekening te houden met de verzendkost voor de levering. Verzendkostkosten zijn een extra kost bovenop je bestelling, maar tegelijkertijd besparen ze  geld en tijd. Weg met dure parkeertickets, geen verbruik van dure brandstof en geen nutteloos tijdverlies in de files. De verzendkost  wordt vermeld op de bevestigingsmail en op de factuur. Voor leveringen hanteren we volgende tarieven:

Binnen België - gratis verzending
Nederland en Luxemburg - € 10,00 (incl. BTW)
Alle andere landen - € 20,00 (incl. BTW)

Verzendingskosten bij retour zijn ten laste van de klant.

Prijsverhogingen na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.

NOG PROBLEMEN?

Mail naar winkel@bzn.be